سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از تندیسهای پلکسی در رویدادها و مراسم

تندیس‌های پلکسی

استفاده از تندیس‌ پلکسی در رویدادها رواج زیادی دارد و این امر به خاطر ساختار و شکل ظاهری آنها است. این نوع از تندیس ظاهری جذاب دارد و می‌توان آن را در اشکال مختلف ساخت. به راحتی می‌توان طرح مورد نظر را اجرا کرد و تندیسی مطابق با نیازها تولید کرد تا بتواند در مراسم‌های مختلف ارائه شود.

پلکسی نوعی پلاستیک فشرده است که ظاهری شبیه شیشه و کریستال دارد. پلکسی در انواع مختلف تولید می‌شود و آنها در رنگ‌های متنوع موجود هستند. هر رنگی که مایل باشید را می‌توان برای تندیس‌های پلکسی در نظر گرفت. پلکسی به راحتی شکل می‌گیرد و می‌توان تندیس‌هایی با اشکال مختلف تولید کرد.

ساخت تندیس‌های پلکسی

ماده اولیه این نوع از تندیس، پلکسی است. می‌توان تمامی تندیس را از پلکسی ساخت و یا از مواد اولیه دیگری در ساخت آن استفاده کرد. پلکسی قابلیت شکل‌پذیری بالایی دارد و می‌توان آن را به هر شکلی ساخت. با استفاده از لیزر می‌توان پلکسی را برش داد. زمانی که از لیزر برای برش استفاده می‌شود، می‌توان برش‌هایی با طرح‌های مختلف ایجاد کرد.

حتی می‌توان از لیزر با توان کمتر استفاده کرد و فقط یک طرح بر روی تندیس ایجاد کرد. لیزر قابلیت ایجاد طرح بر روی پلکسی را دارد و می‌توان طرح‌های زیبایی بر روی تندیس های پلکسی ایجاد کرد. حتی می‌توان با استفاده از لیزر نوشته‌های روی تندیس را طراحی کرد. زمانی که تندیس در مراسمی اهدا می‌شود، معمولا بر روی آن نام رویداد و زمان برگزاری آن ذکر می‌شود. بر روی برخی از تندیس‌ها، نام فردی که تندیس به او اهدا می‌شود، آورده می‌شود. این حکاکی را می‌توان با استفاده از لیزر انجام داد.

می‌توان مواد دیگری را در ساخت تندیس‌های پلکسی به کار برد. در برخی از تندیس‌ها می‌توان از فلز برای درج نام رویداد و نام فردی که تندیس به او هدیه می‌شود، استفاده کرد. فلز به صورت یک پلاک بر روی تندیس قرار داده می‌شود. می‌توان از هر فلزی استفاده کرد و طرح این پلاک را به گونه‌ای متفاوت اجرا کرد. استفاده  از فلز برنج و مس در ساخت تندیس رواج دارد، اما در صورتی که می‌خواهید تفاوت رنگی زیادی بین فلز مورد استفاده و تندیس وجود نداشته باشد، می‌توانید از استیل استفاده کنید.

حتی می‌توان پایه تندیس را از مواد اولیه متفاوت از پلکسی ساخت. استفاده از چوب در ساخت انواع مختلف تندیس رواج زیادی دارد و می‌توانید در ساخت تندیسی که ماده اولیه آن پلکسی است نیز از چوب برای پایه استفاده کنید. چوب دارای رنگ‌های تیره و روشن است و بسته طرح تندیس و مواد به کار رفته در آن، می‌توان از چوبی که با بقیه قسمت‌های تندیس رنگی هماهنگ دارد، استفاده کرد.

ارائه تندیس

می‌توان در رویدادهای مختلفی از تندیس برای قدردانی و یا نشان موفقیت استفاده کرد. برای قدردانی از کارمندانی که وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند و یا فعالیت خارج از برنامه‌ای را به طرزی مناسب، موفق به انجام آن بوده‌اند می‌توان از تندیس استفاده کرد. اهدای تندیس انگیزه کارمند موفق را بیشتر کرده و کارمندان دیگر را ترغیب به کار بیشتر می‌کند. هر کارمندی تلاش می‌کند تا در کار خود موفقیت بیشتری کسب کند تا بتواند در رویداد بعدی مورد تشویق قرار بگیرد.

در صورتی که تندیس اهدا شده طرح زیبایی داشته باشد، موجب می‌شود تا کسب‌وکار شما رونق بیشتری پیدا کند. کارمندان تندیس‌های اهدا شده را در خانه نگهداری می‌کنند و برای افراد دیگر نیز رویدادی که موفق به دریافت تندیس شده‌اند را بازگو می‌کنند. با این کار افرادی که با کسب‌وکار شما آشنا نیستند هم با شما آشنا خواهند شد.

به راحتی می‌توانید با یک طرح زیبا و استفاده از مواد اولیه مناسب، تندیسی ارائه دهید که باعث رونق کسب‌وکار شما شود و در خاطر افراد بماند. تندیس‌های پلکسی ظاهری زیبا دارد و افراد تمایل به دریافت آن خواهند داشت